söndag 17 juni 2007

Untitled

Har egentligen ingenting alls att skriva om nu, men jag gör ett försök ändå. Packat och städat rummet lite smått har jag gjort i helgen, åker nämligen hem till päronen imorrn för att knega några veckor. Ska bli rätt så skönt, jag har inte haft så mycket vettig sysselsättning den senaste tiden. Sitter i skrivande stund och lyssnar på Judas Priest samt spelar Mega Man (the original).

Märkligt att oavsett vad jag packar så känns det alltid som att jag har glömt något, trots att jag med största sannolikhet har fått med det väsentligaste. För mycket kläder har jag förmodligen med mig, men det är ju som vanligt. Jag föredrar nämligen att vara påklädd i offentliga sammanhang.

Bah, det där får räcka! Jag kan inte garantera att bloggandet kommer hålla i sig över sommaren, men jag ska göra så gott jag kan.

Inga kommentarer: