måndag 11 juni 2007

Midnattsrapport

Jag gjorde ett nytt försök att handla kläder idag, gick hyffsat. En skjorte å en mysse, som Emil skulle benämnt det, införskaffades till en rimlig reasumma. Ett par nya jeans skulle det även läggas beslag på, men då jag bevisligen var både för tjock, för kort och för snål så får jag klara sommaren med mina shorts istället.

Vår senaste tenta finns tydligen att hämta ut nu, vilket innebär att jag måste cykla till Ångström imorrn för att få veta hur det gick.

Min solbränna kliar som satan.

Mr. Andersson har nyss avlagt rapport från psyket, där han har tillbringat de senaste 10 timmarna. Han trivs bra.

6 kommentarer:

Anonym sa...

haha

Unknown sa...

va tusan, ska johan bo på psyket hela sommaren eller? Det verkar ju nästan lite läskigt.
Hur lever livet i korridoren då?

Halvar sa...

Nädå han ska bara vara där några dar åt gången. Jodå fan man överlever, men det är fan dött i korridoren nu. Nästan inga här.

Mr.Andersson sa...

Det är inget psyke, det är betald semester. :)

Unknown sa...

Visst fyller du år idag? Jag kollade eran klassblogg och resultaten från digitaltentan, såg att en som fått femma fyller år idag och det är nog du så grattis grattis!
Kul att du var en av två bara som fick femmma, hur gick det på algebran?

Halvar sa...

Man tackar man tackar, visst fyller jag år idag.
Jo jag är rätt så nöjd själv faktiskt. Algebran gick bra den med, fick precis en fyra :)