onsdag 13 juni 2007

Happy Birthday!

Ett fyrfaldigt leve för mig, HURRA!

Helt rätt, jag fyller år idag. 22 år kan jag räkna mig till nu. Känns inte speciellt märkvärdigt egentligen, jag blir liksom bara ett år äldre. Lederna knakar ju friskt sedan tidigare så jag har redan hunnit känna mig gammal ett tag.

Men likväl, en födelsedag är ändå en födelsedag och det bör ju firas. Så ikväll bjuder jag polarna och resterande befolkningen i korridoren på fika. Har nyligen slagit ihop en kladdkaka som förhoppningsvis smakar lika underbart som den doftar.

Annars är det mesta sig likt, jag går större delen av tiden runt i hemmet och lyssnar på musik eller kollar på film. Såg Into The Blue med tysken i korridoren igår, den sög rejält. Jessica Alba i baddräkt är visserligen trevligt att kolla på men annars liknade filmen mestadels ett längre avsnitt av Baywatch. Och som alla vet så fungerar inte riktigt Baywatch utan Pamela Andersson, trots ivirga närbilder och störtlöjlig handling.

3 kommentarer:

Mr.Andersson sa...

Grattis gammelman!

Unknown sa...

Va mysigt med fika, det är inte annat än att man saknar korridoren en smula. Kul med Linjär algebra-tentan!

malin sa...

Grattis i efterskott! Fika *snyft*... jag fick minsan inget fika jag inte ;)
Du får ta och titta förbi ikväll eller imorgon så man hinner träffa dig innan jag åker och sedan du.