onsdag 6 juni 2007

Dag 1

Aaaaaah! Första dagen i ledighet har gått i slöhetens tecken. Kan bero på att vi hade tentafest igår och det blev rätt så blött. Jag kom inte ur sängen förren vid halv fyra tiden idag, snurrade igång en skiva med Deep Purple för att driva bort huvudvärken, drog i mig lite frukost (fryspizza) och satte mig å kollade på Emil i Lönneberga. En helt lagom start på sommarlovet med andra ord.

Jag skulle gärna redogöra för gårdagens händelser men det kan bli något problematiskt då det liksom inte ringer några klockor. Dock har jag ett bitmärke på vänstra bröstvårtan som ömmar lite lätt, men det är väl sånna smällar man får ta. Kul hade jag i alla fall.

Ikväll ska jag knata över till Mr. Andersson och kolla på EM-kval matchen mot Island, sedan imorgon lurar jag på att kila in till stan och shoppa loss. Lika bra att passa på medans man har chansen, snart åker jag till Sveg och det är ju lite svårt att handla där.

Inga kommentarer: