tisdag 5 juni 2007

Sommarlov!

Jajjemensan, nu har jag haft sista tentan för terminen. Tentan i fråga gällde kursen Linjär Algebra, vilket står tämligen ohotat som den stördaste kursen jag någonsin läst. Hur gick det då? Jodå, hyffsat men det känns inte helt säkert. Det jag kan falla på är som tidigare nämnt det faktum att jag fan inte kan räkna, men man får hoppas på att de är lite snälla när de rättar. Men fan om det inte ska gå vägen, jag räknade om alla uppgifter jag svarade på och jag ser inga andra lösningar än det jag skrev. Med tanke på att jag hittills har haft ett sjuhelvetes jäkla flyt på varenda tenta så vore det nästan konstigt om jag inte hade det nu också.

Ojdå! Lösningarna har redan kommit upp på kurshemsidan, ser bra ut. Det här är första gången jag faktiskt kommer ihåg vad jag har svarat och om jag räknar lite så kommer jag upp i de poäng jag behöver, plus lite till. Yehees!! Fy fan vad gött. Detta innebär att jag har klarat alla kurser under mitt första år som högskolestudent. Dé é najs.

Ikväll blir det party i alla fall (har redan hunnit smygstarta lite), å sen ska det njutas av sommaren fram tills jag börjar jobba på posten. Glassigt att cykla runt å dela ut post egentligen.

Inga kommentarer: