måndag 3 september 2007

Värdelöst

Det känns fan kasst att nollningen är slut. Vad ska jag göra nu på kvällarna, plugga liksom? Tyvärr så är det just det som jag måste sätta igång och göra, men det känns tungt. Två veckors festande sätter ju sina spår, man tappar lätt greppet om verkligheten. Det är visserligen ett val jag har gjort själv, men det har det fan varit värt. Nollningen är så sanslöst kul, oavsett om man är nolla, fadder eller aktiv på något annat sätt. Men jaja fan, det är väl bara att bita i det halvmogna plommonet. Jag är ju ändå här för att plugga, får vänta tills helgen på nästa fest. Då lär det väl bli ett sanslöst drag, som sig bör.

2 kommentarer:

Mr.Andersson sa...

Själv hade jag fan dött om nollningen fortsatt en vecka till. Visst är det kul att leka alkis ett tag, men nu känns det rätt fint att få lite struktur på tillvaron igen.

Halvar sa...

Den där strukturen är fan välbehövlig kan jag själv hålla med om.