onsdag 30 maj 2007

Vänliga människor

Jag undrar vad det är för sopa som har ställt en halvfull glassbytta i mitt frysfack? Den har stått där i en månad nu, klart som fan att jag äter upp den. Kan tyckas svinigt men sopan i fråga har ett eget frysfack att ställa sin glass i, dessutom har jag redan gett honom/henne en månads karenstid utan att doppa mina smutsiga fingrar i glassen. Men då den inte har claimats under denna tid får det ses som en gåva till mig och det skulle ju verka ytterst otacksamt att inte acceptera den gåvan. Am I right or am I right, homies?

4 kommentarer:

Mr.Andersson sa...

You're right niggah.

ruskig sa...

bro!

Unknown sa...

Vad har du för fack egentligen? Jag var väldigt sugen häromdagen och tänkte sno lite av den hemlösa glassen men jag hitta den fan inte!

Halvar sa...

Tänkte du sno min glass!? Vad är det för tjyvfasoner?

(Det är det tredje facket uppifrån)