tisdag 29 maj 2007

Matte up my ass!

Nu börjar verkligheten krypa ikapp mig. En vecka kvar till tentan i Linjär Algebra, känns skit. Hatar kursen, den är helt rubbad. Mitt största problem tycks ändå vara det faktum att jag fan inte kan räkna. Även om jag lyckas följa rätt metod och göra på det sätt jag ska så faller jag ändå på att huvudräkningen har stagnerat och lagt sig på en amöbas nivå. Får nog skärpa till mig lite på den punkten, och framför allt så måste jag sluta spela Mega Man och ligga i med plugget istället. Det är en veckas skola kvar, sen kan jag lira gamla Nintendo spel så mycket jag vill. Det borde man ju kunna motivera sig till.

3 kommentarer:

Mr.Andersson sa...

Man kan tycka det, men det är fan inte lätt.

ruskig sa...

!/2 + !/2 = ?

ruskig sa...

det ska stå en etta där det nu står !