tisdag 14 augusti 2007

Blää...

Fan vad less jag blir. Nu har jag spenderat 3 timmar på stan för att få tag på ett par schysta jeans (plus en jacka och ett par skor också, men det hör inte hit), men det enda jag har fått med mig är vetskapen att jag kan fan inte köpa jeans. Jag är för kort! Kim Jong Ill kan fan slänga sig i väggen, det verkar tydligen som att jag måste kolla efter dammodeller men då stämmer det ju inte med midjan. Och dessutom, dammodeller!?

Nä fan det är nog lika bra att jag också skaffar mig ett par fula briller, platådojor och lite kärnvapen och utropar mig själv till helig ledare eller något sådant skojigt. Frukta inte den irriterande nordkoreanen, frukta den vrede norrlänningen!!

5 kommentarer:

Mr.Andersson sa...

Vafan du är väl längre än mig och till och med jag brukar ju kunna hitta byxor.

Halvar sa...

Köper du dammodeller då? Eller handlar du på barnavdelningen?

Mr.Andersson sa...

I helvete heller, jag köper vanliga herrkläder.

malin sa...

shit va avancerat att man måste fixa ett användarkonto för att kommentera här..

malin sa...

hehe det finns en massa snygga dammodeller =) jag kan hjälpa dig att kolla på jeans någon dag om du vill, jag tycker nämligen att det extremt kul att kolla på killkläder! men det är helt sant att alla jeans är för långa.