lördag 9 juli 2011

Nej nu jävlar!

Vetefan vad jag tänkt skriva här egentligen, har svårt att tänka mig att det är nån jävel som fortfarande läser detta. Kanske det går att länka till facebook eller nån sån skit.

Hur som helst så sitter jag helt jävla själv å dricker öl och whisky helt i onödan samtidigt som jag lyssnar på Maiden. Min ursäkt är att jag är full och fan inte har något bättre för mig, vilket är samma anledning att jag uppdaterar denna utdöda blogg för första gången på snart 2 år.

Fuck off, skit på er och var glada! Tror det finns någon motsvarande variant på fejan, eller så kan man twittra (inte för att någon skulle läsa det heller). Tror faktiskt jag har ett twitter-konto, tydligen heter jag Halvarn (föga förvånande). Kanske ska börja kräka ur mig lite skit om att spårvagnarna är försenade eller att solen skiter eller vad fan man nu kan få ner på 145 tecken!

Nej men jag är inte bitter, bara onykter men det är ju inte fy skam det heller.

Inga kommentarer: