lördag 18 april 2009

Tove Jansson

Fan vad jag hatar Mumintrollen! Sitter just nu och äter frukost innan jag ska iväg och skriva tenta (ett helt normalt lördagsnöje) och det är tydligen inget annat på någon av mina ytterst få kanaler. Bara hoppas de inte sätter alltför djupa spår i mig så hela dagen brakar åt helvete.

Annars leker livet. Har hunnit avverka både korridorsfest med wild-wild-west tema, skotersemester i Högvålen och grillpremiär i Insjön, allt med flickvännens sällskap så klart.

I morgon vankas det kryssning, ca 100 fulla teknologer skall inta Österjsöns vilda vatten för en bokstavligt och bildligt blöt tillställning. Men först måste jag sätta fart så jag inte blir sen till mina planerade 5 timmars vånda.

Wish me luck, I'm gonna need it!

2 kommentarer:

Martina sa...

Vem skojjar å skrattar med små hattifnattar jo Muuumiin!!!!!!! :D

Halvar sa...

Bluäh! Jag avskyr dom.